עיצוב פנים – כמה זה עולה? והאם זה נחוץ?

כמה זה עולה עיצוב פנים? זה תחום מאוד גדול ורחב, והוא מכיל בתוכו הרבה מאוד אפשרויות ואלמנטים. לפניכם טווח מחירים שיעזרו לכם להבין את המחירים
כמה זה עולה עיצוב פנים
תוכן עניינים

היום כמעט ואין מי שמשפץ ומעצב את הבית בלי להיעזר בשירות של מעצב פנים. מדובר בשירות יקר יחסית שמקפיץ את העלויות של השיפוצים בכמה וכמה רמות. אם זה כמעט ואין אנשים שמוכנים לוותר על שירות כדי לחסוך בעלויות. כי היום זה כבר ממש ברור. ההשקעה בעיצוב פנים היא השקעה שווה. אז אם גם אתם שאלתם – כמה עולה עיצוב פנים? אנחנו כאן גם כדי לתת לכם תשובות וגם כדי להסביר לכם כמה זה אכן כדאי להשקיע בשירות כזה.

מה זה עיצוב פנים

עיצוב פנים זה למעשה כותרת שמאגדת תחתיה את כל מה שקשור לעולם העיצוב. זה כולל סטיילינג של דירות, משרדים, מרפאות, בתי עסק, חנויות וכן הלאה. זה כולל התאמה של הרהיטים בהתאם לצרכים, למטרות ולגודל החלל, התאמה של הצבעים, מיקום נכון של כל החפצים בחלל וכן הלאה. העין המקצועית של מעצב הפנים תוביל אתכם לחלוקה נכונה של הרהיטים בחלל, לעיצוב מוקפד של כל האלמנטים וכמובן ניצול מלא של כל החלל. לרוב התוצאות מפתיעות מאוד את בעלי הבית ואפילו מצליחות להפתיע את מעצב הפנים.

כמה זה עולה עיצוב פנים

התחום הזה של עיצוב פנים הוא תחום גדול ורחב. והוא מכיל בתוכו הרבה מאוד אפשרויות ואלמנטים. בהתאם לכך המחיר אף הוא בטווח רחב מאוד כאשר אפשר לומר שהשמים הם הגבול.

  • טווח המחירים לעיצוב פנים לחדר אחד בבית עומד על החל מ- 2,000 ₪ וזה יכול להגיע עד לעלות של 5,000 ₪.
  • עיצוב פנים של מטבח מתחיל בעלות של 3,000 ₪ אך בקלות המחיר עשוי לטפס ולעלות עד לסכום של 10,000 ₪.
  • עיצוב כללי של כל הבית עשוי לעלות בין 10,000 – 30,000 ₪.
  • המחיר לייעוץ פנים לפי שעות עם ליווי של מעצב פנים עשוי להגיע עד ל- 600 ₪ לשעה.

איך מתמחרים את עבודתו של מעצב הפנים?

למעשה ישנן שיטות שונות לחישוב שכרו של מעצב הפנים.

  • מחיר לפי מ"ר – שיטת תמחור כזו מודדת את המטרים ובהתאם לכך קובעת את המחיר. היא מתאימה בעיקר בפרויקטים מקיפים שכוללים שיפוצים כלליים מאפס ממש. מפתח החישוב עומד על 250 עד 450 ₪ למ"ר.
  • מחיר לפי אחוזים – שיטת תמחור הנמדדת על פי אחוזים. התמחור הוא על פי 7-10% מהתקציב הכללי של הפרויקט.
  • תמחור לפי שעות – שיטה המתמחרת את העבודה על פי שעת ייעוץ. המחיר הוא סביבות 500 ₪ לשעה.

 

עיצוב פנים

עיצוב פנים – כך משפצים בשנות האלפיים

אז אמרנו שהיום אין הרבה אנשים שישפצו את הבית ללא ליווי מקצועי של מעצבת פנים. בעבר כל התחום הזה של עיצוב פנים היה מאוד לא מפותח. לא היו כל כך הרבה מעצבי פנים כמו שיש לנו היום. וגם לא היה ביקוש לאותם מתי מעט אנשי המקצוע. והיום כל השיפוץ במהותו הוא סביב העיצוב, אנו נהנים להיות בבית שמעוצב יפה. וגם יש למעצבים כל כך הרבה כלים ועיצובים שאדם רגיל לא מודע עליהם.

השנים שחלפו והמקצועיות שרק הלכה והשתבחה הובילו לכך כי היום אין כמעט מי שמוכן לוותר על השירות הזה. כאשר כך אנחנו מרגישים שעשינו את המירב ואת המיטב לניצול מלא של כל החלל העומד ברשותנו.

אז אם בעבר העדפנו לשמור את הכסף בצד למען דברים חשובים יותר. היום כולם כבר מבינים כי חלל מכל סוג אמור להיות מזמין, מעוצב היטב ועשוי בצורה הכי מנוצלת. את זה משיגים לרוב רק בעזרת איש מקצוע מתחום העיצוב.

» המשיכו לקרוא על חשיבות עיצוב פנים בתהליך שיפוץ דירה

מאמרים נוספים בקטגורית -
ברז הוא פריט חשוב במטבח ובאמבטיה, והבחירה הנכונה יכולה לשפר בצורה משמעותית את השימוש בחללים האלו. במאמר הזה, נספק לך מדריך מקיף כיצד לבחור בברז מתאים ואיכותי למטבח או לאמבטיה שיתאים לצרכייך.
הוספת פרגולה אלומיניום למרפסת, לשיפור המראה והחוויה במרפסת. אז בואו נעמיק לרגע בעולם המרתק של פרגולות אלומיניום, ונחקור את היתרונות שלהן... המשיכו לקרוא
שילוב צמחייה בתהליך עיצוב הבית יכול ליצור מרחב מגורים מזמין, טבעי ונוח לבני הבית. לא רק שלצמחים יש יופי אסתטי, הם גם יכולים לנקות את האוויר בבית ולטהר אותו, ליצור חוצץ בין בני הבית ובין הסביבה החיצונית ולהגדיל את החלל.
החלטתם לשפץ את הבית או רק את חדר האמבטיה? במאמר זה נרחיב על הנושא של עיצוב חדרי אמבטיה... מה חשוב לדעת? ואיך לבחור סגנון?
עיצוב פנים עשה זאת בעצמך » אתם מעדיפים לעצב את הבית לבדכם? מרגישים שיש לכם את זה בעיצוב? לפניכם מדריך קצר שכדאי לקרוא לפני שניגשים לתהליך של עיצוב הדירה שלכם. המשיכו לקרוא
עיצוב פנים הוא אלמנט המשלים לתהליך שיפוצים. השקעה זו היא ההבדל בין בית מושלם לבית יפה, המשיכו לקרוא על חשיבות עיצוב פנים בתהליך שיפוץ דירה.
לשפץ את הבית
רוצים לשפץ את הבית?
ולא יודעים מאיפה להתחיל?

אנו מזמינים אתכם להתייעץ ללא עלות! עם המומחים של 'בשביל העיצוב'. בשיחת ייעוץ נסביר לכם מאיפה מתחילים, כמה יעלה ועוד… ואפילו נפנה אתכם לקבלנים מצוינים שאנו עובדים איתם.

נשמע טוב? לחצו על הכפתור למטה.