הצורך בעבודות הריסה וניסור קירות בטון במהלך תוספת בנייה

מתי עולה הצורך בעבודות הריסה וניסור קירות בטון במהלך תוספת בנייה? במאמר זה נסביר איך מסירים את קירות המעטפת במהלך תוספת בנייה.
ניסור קירות בטון במהלך תוספת בנייה
תוכן עניינים

חלק משמעותי בתהליכי בנייה ושיפוצים במיוחד כאשר מדובר בתוספת בנייה. זה החלק של הסרת קירות המעטפת של הבית לכיוון תוספת הבנייה. זה אולי לא תמיד נראה קשור לעבודה של הוספת הבנייה. כי אחרי הכול העיקר זו התוספת. אך ברור שאם לא מסירים בצורה נאה ואסתטית את קיר הבטון המפריד בין הבית לבית התוספת. הרי שהתוצאה לא תהיה נעימה לעין ורחוקה מאוד מלהיות מושלמת.

כאן מגיע מקומם של הצוות לניסור בטון. אנשי המקצוע שיעשו את העבודה בצורה הכי מקצועית וגם הכי אסתטית.

איך מנסרים בטון

ניסור בטון זה דבר מורכב מאוד. בטון הוא חומר בנייה חזק שבמקרים רבים מכיל גם פלדה. כך שכל חיתוך של הבטון וכל קידוח בו הוא אתגר לא פשוט.

החיתוך לא יכול להיעשות עם כלי החיתוך הרגילים. חיתוך כזה לא יהיה מדויק, הוא עלול ליצור סדקים ושברים בחלקי הקיר האחרים. ובמקרים רבים עלול להיווצר נזק למבנה כולו. ברגע שחותכים את הבטון בעזרת מסור בטון המיועד לשם כך, העבודה היא הרבה יורת מדויקת וממוקדת. והתוצאה תהיה בדיוק כפי המצופה. לאחר ביצוע הניסור אפשר יהיה להתקדם מיד הלאה בביצוע עבודות ההמשך. כמו משקופים, צביעה וכן הלאה.

מסור בטון – איך הוא עובד

מסור הבטון הוא מסור חזק מאוד שמצויד במנוע עוצמתי במיוחד. יש לו להב חד שמצופה בשבבי יהלום כתושים וזה מה שבעצם עושה את המסור לחד כפי שהוא.

מסור היהלום קיים בגרסה ידנית ויש גם מסור אוטומטי. הבחירה במסור היא בהתאם לסוג הניסור ואופי העבודה. אם מדובר בניסור קטן אפשר בהחלט להסתפק במסור ידני. אם זהו ניסור מורכב וגדול העבודה תתבצע בעזרת מסור אוטומטי.

איך עובדים עם מסור בטון אוטומטי

המסור האוטומטי עובד עם מסילה מיוחדת אשר אותה יש לקבע לקיר אותו רוצים לנסר. לאחר הקיבוע מחברים את המסור אל המסילה והמפעיל שולט על פעילות הניסור בעזרת השלט שברשותו. כך נהנים מעבודה מדויקת מאוד תוך שליטה מלאה על כל הפעולה וזאת מבלי להסתכן כלל.

ניסור קירות בטון לרוב ייעשה באמצעות מסור אוטומטי כאשר כך מתקבלות התוצאות הטובות ביותר.

מי מבצע את העבודה

העבודה עם מסור בטון חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מומחה המכיר את העבודה ויש לו את הניסיון וההיכרות עם כל סוגי העבודות. חשוב להבין כי גם אם יש לכם ידיים טובות וגם אם אתם יכולים להשיג את המסור, זה עדיין לא אומר שאתם אכן כשירים לבצע את הניסור במו ידיכם. אחרי הכול מדובר בכלי גדול ומורכב, כלי מסוכן וכזה שמחייב מיומנות ומקצועיות.

כדי לקבל תוצאות מושלמות, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע שזה תחום ההתמחות שלהם. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן תתקבלנה הוצאות הרצויות.

מאמרים נוספים בקטגורית -
מכונת ניסור בטון היא כלי רב עוצמה המשמש לחיתוך בטון, אבן ולבנים. המכונה פועלת באמצעות דיסק יהלום המסתובב במהירות גבוהה וחוצב את החומר. ניתן להשתמש במכונת ניסור בטון למגוון רחב של משימות, כגון יצירת פתחים לדלתות וחלונות, חיתוך קירות ועמודים, וביצוע עבודות תשתית. למידע נוסף המשיכו לקרוא
הרחבת חלון בקיר בטון יכולה להיות קשה, אך ישנם 5 פתרונות טכנולוגיים מעולים: לחלונות חכמים או החלפת חלון לחלון גדול יותר. המשיכו לקרוא...
תוכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה - תמ"א 38. במדריך זה אנו נסביר כל מה שרציתם לדעת על תוכנית זו. המשיכו לקרוא
לשפץ את הבית
רוצים לשפץ את הבית?
ולא יודעים מאיפה להתחיל?

אנו מזמינים אתכם להתייעץ ללא עלות! עם המומחים של 'בשביל העיצוב'. בשיחת ייעוץ נסביר לכם מאיפה מתחילים, כמה יעלה ועוד… ואפילו נפנה אתכם לקבלנים מצוינים שאנו עובדים איתם.

נשמע טוב? לחצו על הכפתור למטה.