הכירו את שיטת הניסור בטון ביהלום

רוצים להסיר קיר בטון? לפתוח פיר מעלית בתקרה עשויה בטון? לקדוח חור בקוטר 12 צול לצורך העברת צנרת? את כל אלו נעשה בעזרת שיטת הניסור בטון ביהלום. המשיכו לקרוא
שיטת הניסור בטון ביהלום
תוכן עניינים

הבטון מקיף אותנו בכל מבנה שאנחנו מתגוררים בו עובדים בו או שוהים בו לצרכים כאלה אחרים. בטון מרכיב את הגשרים שאנחנו חוצים, את החניונים בהם אנחנו חונים ולעיתים גם את השטחים השונים עליהם אנחנו צועדים במהלך היום. הבטון הוא חומר חזק ויציב במיוחד ולא לחינם בוחרים בו כדי לבנות כמעט כל משטח וכמובן כל מבנה.

הבעיה שלנו מתחילה כאשר יש צורך בניסור או קידוח של המשטחים הללו העשויים בטון. אם אנחנו רוצים להסיר קיר מבטון, ליצור חלון חדש בבטון, לפתוח פתח בקיר בטון. או אפילו להסיר תקרה מבטון או לחתוך רצפה מבטון. אנחנו חייבים את הכלים המתאימים שנועדו לשם כך. לא נוכל לחתוך את הבטון סתם כך בלי ציוד ומכונות המתאימות לכך. חיתוך חובבני שכזה מועד לכישלון. התוצאה תהיה לא מדויקת ולא אסתטית. ובמקרים רבים גם תוביל לנזקים לא פשוטים לחלקי קיר אחרים או חלילה לערעור המבנה כולו.

שיטת ניסור בטון ביהלום

אז תכל'ס, איך מתגברים על הבטון? כיצד מבצעים בו את הניסור הרצוי? כאן המקום להכיר את מסור היהלום. מסור היהלום הוא מסור חזק וחד במיוחד. יש בו מנוע רב עוצמה והוא מצליח להתגבר על כל סוג של בטון, בכל עובי וגם בכל חוזק. מסור הבטון מצויד בלהבים חדים במיוחד המסתובבים במהירות עצומה בעת הניסור. מעל לכל זה יש את שבבי היהלום שמצפים את הלהבים. וזה למעשה המרכיב העיקרי של המסור.

היהלום הוא החומר הכי חזק שיש בטבע. ועל כן הוא גם מסוגל להתגבר על הבטון הכי חזק והכי קשיח שיש. בעזרת מסור היהלום ניתן לנסר כל משטח בטון בדיוק בצורה הרצויה, במידה המבוקשת ובמיקום הרצוי. ניסור בטון ביהלום נחשב כצורת הניסור הכי יעילה והכי טובה שאנחנו מכירים כיום. המסור מצליח להתגבר בלי מאמץ מיוחד על כל משטח בטון. כאשר תוך שעה קלה ממש הניסור מושלם.

הניסור יכול להתבצע בצורה ידנית, כאשר מדובר בעבודה קטנה ומאוד מסוימת. אם מדובר בניסור יותר ארוך ויותר מורכב. הרי שאפשר יהיה לבצע אותו בעזרת מכונת ניסור בטון אוטומטית.

הניסור האוטומטי הוא ניסור שנעשה בעזרת מסילות מיוחדות אותם מרכיבים על הקיר או על המשטח אותו מבקשים לנסר. ואל המסילה מרכיבים את המסור. המסור למעשה נשלט על ידי המפעיל שאוחז בשלט. וכך הוא מבצע את החיתוך הרצוי בצורה המושלמת מבלי להסתכן כלל.

המחיר לניסור בטון ביהלום

המחיר לעבודה נקבע בהתחשב במספר פרמטרים.

  • אורך הניסור – ככל שהניסור ארוך יותר, המחיר לכל מטר יורד.
  • עובי הבטון – לכל עובי של בטון יש את הלהב שלו ואת המחיר שלון בהתאם.
  • ציוד נוסף – ככל שיידרש ציוד נוסף לצורך הביצוע המחיר יעלה בהתאם.
מאמרים נוספים בקטגורית -
ברז הוא פריט חשוב במטבח ובאמבטיה, והבחירה הנכונה יכולה לשפר בצורה משמעותית את השימוש בחללים האלו. במאמר הזה, נספק לך מדריך מקיף כיצד לבחור בברז מתאים ואיכותי למטבח או לאמבטיה שיתאים לצרכייך.
ישנן דרכים רבות להשתמש באור כדי לגרום לבית שלך להיראות במיטבו. במאמר זה נרחיב על הנושא של תאורה לבית, כדי לקרוא לפני שבוחרים תאורה.
החלטתם לשפץ את הבית או רק את חדר האמבטיה? במאמר זה נרחיב על הנושא של עיצוב חדרי אמבטיה... מה חשוב לדעת? ואיך לבחור סגנון?
במדריך זה נסביר כיצד יש לשמור על האמבטיה לאחר השיפוץ... אלו בדיקות כדאי לעשות? ומה צריך לדעת לגבי האינסטלציה? המדריך המלא מאת 'בשביל העיצוב'.
הגיע הרגע הנכון לשפץ את הדירה מחדש. חסכתם כסף, פיניתם את הלוז, ועכשיו הגיע החלק המעשי. לפניכם מאמר שיסביר בקצרה את כל מה שכדאי לדעת על שיפוץ דירה, ואיך מתחילים? המשיכו לקרוא
כשעורכים חוזה עם קבלן חייב לעשות זאת כמו שצריך! במדריך זה אנחנו נעזור לכם להכין חוזה כמו שצריך... מה חשוב בחוזה? מי עורך? על מה לשים לב? ועוד
לשפץ את הבית
רוצים לשפץ את הבית?
ולא יודעים מאיפה להתחיל?

אנו מזמינים אתכם להתייעץ ללא עלות! עם המומחים של 'בשביל העיצוב'. בשיחת ייעוץ נסביר לכם מאיפה מתחילים, כמה יעלה ועוד… ואפילו נפנה אתכם לקבלנים מצוינים שאנו עובדים איתם.

נשמע טוב? לחצו על הכפתור למטה.