כל מה שכדאי לדעת על שיפוץ דירה

הגיע הרגע הנכון לשפץ את הדירה מחדש. חסכתם כסף, פיניתם את הלוז, ועכשיו הגיע החלק המעשי. לפניכם מאמר שיסביר בקצרה את כל מה שכדאי לדעת על שיפוץ דירה, ואיך מתחילים? המשיכו לקרוא
איך מתחילים לשפץ את הדירה
תוכן עניינים

בחירת הקבלן לשיפוץ הדירה המתוכנן. בחירתו תתבצע על פי מספר פרמטרים: בחינת הניסיון המקצועי, תיק העבודות, בדיקת ביקורות והמלצות, והשוואת מחירים. אז איך מתחילים לשפץ את הדירה? איך מחשבים את עלויות השיפוץ השונות? פה תלמדו משהו חדש.

מאיפה מתחילים – איך מתחילים שיפוץ?

אז מאיפה בעצם מתחילים את העסק הזה? איך מתחילים לשפץ את הדירה? ראשית, הכינו את עצמכם נפשית, מדובר בשיפוץ שמתחיל כבר אצלנו, בראש ובלב. שנית, החליטו מהו מטרת השיפוץ, מה אתם רוצים לשפץ, להוסיף, או לשדרג. חלק זה נמצא כבר בשלבי ההחלטה הראשוניים. 

שלישית, הכינו שני תקציבים: תקציב לשיפוץ ותקציב חריגה של עד 45% מהתקציב המתוכנן. את החלק הראשון עברנו בהצלחה. כעת, זה הזמן לבחור בקבלן הראשי אשר יבצע את מטלותיו. זכרו: השיפוץ חייב להתבצע בצמוד לחוזה שיפוצים בכתב, חוזה המכיל את כל התנאים הדרושים לכך. 

בנוסף, לפני תהליכי הסגירה, כדאי להיוועץ עם חברת שיפוצים על כדאיות השיפוצים והמטרה. למען הסר הספק: המחירים לשיפוץ משתנים בהתאם לסוג השיפוץ וגודלו בהתאם. המחירים עבור שיפוץ דירה ישולמו לפי שלבי השיפוץ המתוכננים. כמו כן, ישנם תנאי תשלום לקבלן שיפוצים שתרצו לסגור לפני וכן גם מקדמות שאותם תהיו חייבים לשלם על פי חוזה העבודה. זכרו: הקבלן כאן לצידכם.

מהם עלויות השיפוץ וכיצד תדעו לחשב אותם?

עלויות השיפוץ משתנות בהתאם לרמת השיפוץ, סוג הדירה, המורכבות, והדברים שתרצו לעשות. בענף הבנייה ישנם עלויות שיפוץ שתמיד משתנות, החל מהוספת ממ"ד או חדר נוסף, תוספות בנייה, סגירת מרפסת, צביעה ותיקוני שפכטל, עבודות הריסה ופינוי, ועבודות שיפוץ נוספות, לא חסר. 

נדע לחשב את עלויות השיפוץ על פי מספר קריטריונים: הראשונה, היו מעודכנים. עלויות השיפוץ שהיו לפני 5-10 שנים הם לא אותם העלויות שכיום קיימים. המיתון בפסגה, והמחירים מתייקרים. השנייה, דגמו את פרטי הדירה או הקרקע. יש להבין מהם סדרי הגודל של הדירה או הקרקע, החל מכמות שטח רבוע, מיקום (עיר) גאוגרפי, גודל הדירה בחדרים, גובה הקומה אשר יכולה לייקר, ועוד. השלישית, מה תרצו לשפץ. הבינו בראש ובראשונה מה בעצם מטרת השיפוץ ומה תרצו לשפץ. לאחר כל המכלול, תוכלו להבין טוב יותר מהם עלויות השיפוץ המשוערות למטרתכם הסופית.

בנוסף, כדאי ומומלץ להיעזר במחשבון שיפוצים לחישוב ההוצאות והעלויות הנדרשות. כמו כן, באינטרנט, ניתן למצוא מחירון מלא של שיפוצים: מחירון דפי זהב, המקצוענים, ומחירון לוי יצחק. מחפשים קבלן שיפוצים מומחה? כזה שיסב לכם שקט וביטחון נפשי? בקרו במאסטרים בשיפוצים.

שימו לב: בכל הקשור לשיפוצים ועיצוב הבית, מגזין בשביל העיצוב קיים למענכם. במגזין שלנו, ניתן למצוא מאמרים אינפורמטיביים על ענף העיצוב והשיפוצים, מונחים ומושגי יסוד, וייעוץ אמיתי.

באדיבות אתר מאסטרים בשיפוצים

מאמרים נוספים בקטגורית -
ברז הוא פריט חשוב במטבח ובאמבטיה, והבחירה הנכונה יכולה לשפר בצורה משמעותית את השימוש בחללים האלו. במאמר הזה, נספק לך מדריך מקיף כיצד לבחור בברז מתאים ואיכותי למטבח או לאמבטיה שיתאים לצרכייך.
ישנן דרכים רבות להשתמש באור כדי לגרום לבית שלך להיראות במיטבו. במאמר זה נרחיב על הנושא של תאורה לבית, כדי לקרוא לפני שבוחרים תאורה.
החלטתם לשפץ את הבית או רק את חדר האמבטיה? במאמר זה נרחיב על הנושא של עיצוב חדרי אמבטיה... מה חשוב לדעת? ואיך לבחור סגנון?
במדריך זה נסביר כיצד יש לשמור על האמבטיה לאחר השיפוץ... אלו בדיקות כדאי לעשות? ומה צריך לדעת לגבי האינסטלציה? המדריך המלא מאת 'בשביל העיצוב'.
רוצים להסיר קיר בטון? לפתוח פיר מעלית בתקרה עשויה בטון? לקדוח חור בקוטר 12 צול לצורך העברת צנרת? את כל אלו נעשה בעזרת שיטת הניסור בטון ביהלום. המשיכו לקרוא
כשעורכים חוזה עם קבלן חייב לעשות זאת כמו שצריך! במדריך זה אנחנו נעזור לכם להכין חוזה כמו שצריך... מה חשוב בחוזה? מי עורך? על מה לשים לב? ועוד
לשפץ את הבית
רוצים לשפץ את הבית?
ולא יודעים מאיפה להתחיל?

אנו מזמינים אתכם להתייעץ ללא עלות! עם המומחים של 'בשביל העיצוב'. בשיחת ייעוץ נסביר לכם מאיפה מתחילים, כמה יעלה ועוד… ואפילו נפנה אתכם לקבלנים מצוינים שאנו עובדים איתם.

נשמע טוב? לחצו על הכפתור למטה.